כך רוצה ח"כ אייכלר למנוע את תאונת האוטובוס הבאה

    איתי גדסי No Comments on כך רוצה ח"כ אייכלר למנוע את תאונת האוטובוס הבאה
    13:12
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on הגל נמשך: גם שטראוס מודיעה על העלאת מחירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות החשד לרשלנות הנהג בתאונה הטרגית ביום ראשון השבוע באוטובוס קו 402 בדרך לבני ברק, אמר היום (שלישי) ח"כ ישראל אייכלר לשר התחבורה כי "אנו חייבים להפיק לקחים מן התאונה הזאת ולא להפקיר את הנוסעים בידי חברות התחבורה. צריך להוציא את ההגה מהידיים של אגד ושאר חברות התחבורה הציבורית".

    לדבריו של אייכלר, "יש היום מחסור קשה בנהגים על רכב כבד ואוטובוסים. החברה לא הורידה מן הכביש נהג שלפי עדויות נוסעים, היה מעורב בתאונת דרכים קודמת. מהיום אי אפשר להסתפק יותר בפקחים של חברות התחבורה. צריך להקים מערך פיקוח יעיל יותר של משרד התחבורה, שיפקחו על הכשרת הנהגים, שיבדקו את העבירות הקודמות שלהם, ובעיקר לקיים מעקב קבוע אחר נהגים הנוסעים בפראות או משאירים נוסעים בתחנות ולהוריד מן הכביש כל נהג המחזיק טלפונים, בעת הנסיעה".

    אייכלר ציין שיש עליה קבועה במספר תאונות הדרכים בשנים האחרונות, למרות שהכבישים טובים יותר והמכוניות חדשות יותר. בכל העולם המערבי יש ירידה מתמדת במספר תאונות הדרכים יחסית למספר האוכלוסיה, בארץ יש עליה עקבית בתאונות וירידה תלולה במספר ניידות משטרת התנועה בכבישים.

    "המכשיר הסלולארי וקריאת הודעות וכתיבתן בעת נהיגה, מסיחים את דעת הנהג מן הכביש. זהו פשע הגורם לסכנה לשפיכות דמים. נהג כזה אסור שיעלה לנהוג על רכב ציבורי, כי הוא מסכן עשרות אנשים בשניה אחת", אמר אייכלר.



    0 תגובות